Jag känner mig som när jag var 13

eller, jag var väl egentligen typ 11. Eller nåt. Jaja, summan av pannkakan är att jag är så sugen på att skaffa katt! Jag har ju iofs katt nu. Lilla August. Han är världens finaste på alla sätt iofs, men han är egentligen inte min. Han tillhör Jeanette och hennes barn, pappas tjej alltså. August är en liten feg perser. Han är grå, piper ibland och kan få små dampryck och helt plötsligt fräsa iväg över golvet som en liten iller. Jag älskar verkligen August, han är såå go att kela med. Men som sagt, jag vill ha en katt som är MIN bara. Carros katt. En liten skogskatt kanske. Hur som haver vill jag ha en sån där röd/orange. Håller på å kollar på såna på blocket. Funtar på att köpa en, och överraska mamma lite. Jag kan ju låtsas att jag hittade den vid typ en vägkant! Så ba "kattjäveln höll ju på att dö, fan skulle jag göra?", liksom. Sen blir vi förälskade i den allihop, sen kanske någon blir allergisk, så får vi avliva den. Nåja, kanske väntar lite till med att skaffa kisse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0