Jag brås på min mor

  ..jag har nämnligen möblerat om idag. Och det var, vadå, ett par månader sen vi flyttade hit? Oh, yeah! Det blev sjukt bra! Faktiskt. Jag lyckades lirka fram en helt ny dimension i mitt rum. Plus att jag har massa schyssta idéer till min säng som f n är relativt tråkig. Inget love nest, om man säger så. Ingen liten kärlekskoja, redo att nosa och snuttenutta i. Och appropå snuttenutt! Min kompis hade sex med en kändis igår. HIHI! Tänker inte säga vem han var men jag avslöjar att det var Jossan. Det var josefin som hade sex med en kändis. Jag avsöjar också att han har mörkt hår och är 34. Mer säger jag inte.
  Josefin är en tjej som jag klassar som min allra bästa vän. Jag och Josefin har känt varandra i snart fem år, vi har delat på allt inklusive killar, jag kan hennes personnummer utantill och jag kan lösenordet till hennes helgon (om hon inte har bytt, då får hon spö), och till hennes lillebrors dator. Jag kan gå hem till henne utan att det egentligen är något konstigt. Hem till hennes föräldrar, alltså. Utan att hon är hemma. Det gör jag ibland, om jag absolut inte har någon annan sovplats. Då går jag dit, sover, hänger lite med hennes styvmorsa kanske sen går jag. Och imorgon ska vi på hennes styvsysters studentskiva! Det är pride-tema och vi ska vara två lesbianer iklädda kroppsfärg och bikini. Med visselpipor och hawaii-halsband. Vi ska föra med rosa champagne. Den bidrar jag med.
  Josefin (Maaa-nånting) Karina Larsson, jag älskar dig mer än jag någonsin trodde jag kunde älska en vän. Jag kan säga precis allt till dig och jag behöver fan aldrig göra mig till på nåt sätt när vi är tillsammans. Utom ibland kanske när du är jättepigg och jag är jättetrött och jag inte vill "ruin your mood". PUSS ÄLSKLING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0