Jag är minst ett år efter.

  Alltid. Jag uppäcker allting ungefär ett år efter att alla andra gör det. Eller nja, det beror ju på vad det är, förstås. Jga ska dra exempel på TV-program som jag upptäckte minst ett år efter alla andra: Idol (ja, jag kollar på idol), Filip&Fredrik (med allt vad det innebär), Talang, Let's Dance, Lost, Scrubs, Family Guy, South Park, ja ni fattar grejen.
Andra grejer jag upptäckte efter alla andra:
Björn Gustafsson, Ståuppkomik, Wayfarers (nej det stavas inte så), Skärp i midjan, Stuprörsjeans, Weekdays, Spättekaka (OK det var skämt), Facebook, Youtube, Islatte, Ben&Jerrys, I-Pod, Schulmans, Stora solglajjer, svarta skinnstövlar, foppatofflan (haha nej), många filmer osv. Fan det var ju en jätterolig lista det här. (Not). Jag vill uppa den, men jag gör den senare. Nu har redan en kvart gått på min lunch.
Pu-uss!
PS: Jag är av med min bakfylla! Rakt av. Skönt! Den var kort men intensiv. Älskar sånt. Plus att jag är glad just nu. Jag mår bra. Jag gillar mig själv. När jag inte mår bra så tycker jag att jag är konstig. Det är jag också, och det tycker jag nu med, men när jag mår bra så tycker jag om det, att vara lite konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0