Irriterad

  Nej, jag är inte irriterad. Jag är tvärtom på ett alldeles utomordentligt bra humör! Idag skiner solen, och jag har möblerat i mitt rum och det är jättefint och jag lyckades flytta den tunga, tunga garderoben alldeles själv. Plus att det är jättekul med lite mera folk i huset. Nu är vi fem stycken. Det funkar skitbra.
  Hur som haver. Jag är irriterad på en sak, och det är att jag är så jävla tjejjig. Jag retar mig egentligen mera på när folk ska påpeka att jag är tjejig, men det egentliga problemet ligger ju i att de har fullkomligt rätt. Jag är jättetjejig. Jag har en rosa mobil. Jag klär mig i "söta" kläder. Jag läser tjejtidningar. Jag kråmar mig framför spegeln. Jag fnittrar när en snygg kille säger något roligt. Det här stör mig något så inåthelvete. Varför kan jag inte bara sluta? Vad är det för ett vrickat drag i min personlighet som gör att jag beter mig såhär? Varför måste jag hela tiden ha bekräftelse på mitt kön, räcker det inte med att ha en jävla "snippa" som ligger där och slaskar? Måste jag också fullfölja mitt kön genom att vara tjej också enligt normerna och de sociala konstruktionerna? Egentligen vill jag vara ball. En sån där killig tjej. Jamen, ball helt enkelt. Jag är lite trött på det här ständiga klappandet på huvudet och jag är trött på att folk tror att man är någon slags jävla docka för det blir ofta så med mig. Lilla, söta Carro. Är så inihelvete trött på att vara söt! Det blir så svårt att bli tagen på allvar, accepterad. Gah. Det här är verkligen en sådan där grej som har förföljt mig lite genom livet. När jag var liten ville jag inte att någon skulle kalla mig för "flicka". Jag var "tjej". Hur gay är inte det? Men det värsta är ju ändå att jag själv bidrar till det.
  I'm a gay man trapped in a womans' body.
  Jag ber er  även notera en sak vid inlägget "Konstigt". Kenza herself har kommenterat det. Och ja, det var för att jag skrev en komplimang i hennes blogg först, visst. Men ändå. BALLT VA!?!?!?!? Jag skrev att hon är en bra förebild för att hon inte hycklar med att hon går ut och partajar och röker ibland osv. Att hon inte låtsas som att hon är nåt jävla helylle. Sånt gillar jag. Det är jävligt ballt. Ja, vi vet ju hur det går för hycklare. Vi har facit i hand. Kolla bara på Brittan!

Kommentarer
Postat av: Diamond T

Oh doll! Ja, du är lite flickig. Du är söt, fnittrig och charmig. Men jag vet att du kan vara ett jävla rivjärn! Det visade du ju under våran catfight i lördags.. ^_^ Men du måste lära dig att slåss.. Det tycker jag.. Vi ska öva på det. Jag tycker inte att du ska skämmas över att du är brudig, var stolt och hylla dit kön på det sätt du anser vara bäst!
Kisses

2008-05-19 @ 15:17:50
URL: http://theah.blogg.se
Postat av: Caroline

Fan, Thea. Du har bannemig rätt. Det enda är väl att jag inte vill vara så där mesig och så. Jag vill inte vara mesig. Min största skräck är att vara mesig.
Ja jävlar anamma, att du ska lära mig! Uscha! Det där går inte hem i vardagsrummen, det som jag höll på med där.
PUSS Thea!

2008-05-19 @ 15:41:35
URL: http://dixy.blogg.se
Postat av: Diamond T

Men hurrudu! Jag är också mesig.. Jag menar hur tufft är det att få en minder existenskris bara för att ingen gav mig en komplimang en kväll. INTE SÅ KOOLT! Men så är det ibland. jag tycker det är bra att låta sig vara mesig, gnälla över att just han
inte märkte att jag målat naglarna. =) Det är ok, tjejen..

2008-05-19 @ 16:04:11
URL: http://theah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0