Hielp?

Vadå flytta bloggen? Jag fattar inte. Jag har inte gått med på att flytta nån jävla blogg! När jag skaffade den här bloggen så kan jag inte minnas att jag någonsin gick med på att behöva flytta bloggfan, det verkar ju jättejobbigt! Och läskigt! Tänk om alla mina inlägg försvinner? Nä, jag tänker envist nagla mig kvar, vare sig blogg.se vill det eller inte! Och om jag ÄNDÅ flyttar bloggen, vad händer då? Får den en annan adress? Hur gör man? tar det lång tid? HIELP!
  Godmorgon för övrigt! Har alla barn sovit gott? Jag har sovit som en sten. Jag vaknade arg som ett litet bi, det är ett bra tecken. Det är ett tecken på att jag har sovit bra, när jag är arg för att jag måste vakna.
  Jag är beroende av Snooze. Det är ingen överdrift. Det är ett beroende. jag blir sur, tvär och grinig om jag inte får ligga kvar i min säng med mobilen i handen och småslumra emellan alarmsignalen. Är det något fel på mig?
  Jag var arg ganska länge. Hela vägen in i bussen var jag arg. Men det berodde också på att jag hade ett problem som jag grunnade lite på (se gårdagens senaste inlägg). Men det känns bättre med det nu, ska jag tala om. Jag snackade med min mamma och hon var klok och lugn och då blev jag det också.
  Pu-uss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0