Hej, en snabbis nurå

Sitter på jobbet. Har satt in en P-stav idag. Det sved när de sprutade in lokalbedövningen, sen kände jag ingenting. nu har jag ett plåster på och en gaslinda som jag inte får ta bort. Jag fick inte titta när hon utförde "operationen" heller. Hon kanske inte riktigt var säker på hur man gjorde. Hehe. Hon satte den i fel arm också. Men det är ju mitt fel att jag är vänsterhänt! Det känns skumt att ha en liten stav där inne som sprutar ut hormoner.. som om jag inte har nog med hormoner redan. Hehe. Jaja. Jga ringde på den där sänggaveln som ni (Emil och Christian) tyckte var finast. Jag fick inget svar. Ska ju till IKEA idag, så det kan hända att jag köper den sista då om hon inte ringer upp. Palla vänta. Vill ha, nu!
  Idag ringde jag om mina provsvar som jag tog för två veckor sedan. De visar ignenting, så jag vet fortfarande inte varför jag blir sjuk så ofta. Det finns ju egentligen bara en möjlig teori kvar - men det FÅR inte vara så, helt enkelt. Jaja.
  Jag hade ju några timmar (tre) att slå ihjäl efter ingreppet så jag satte mig på String med en kaffe och skagenmacka. Bob Hansson var där. Hehe. Han lånade min tändare. Ballt va? Han är rätt snygg. Nä, nu ska jag jobba. Känner nästan chefens blickar bränna i ryggen. Bye bye lingon-pye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0