Hahahaa fifan

Såg förresten Eurovosion-kvalningen igår. Jag dog av skratt. Jag DOG! Det där är en sån jävla freakshow så det är inte sant. Det blir ju pinsamt när vi skickar någon som är så "normal" som Perelli för då framstår vi som en jävla tönt-nation som tar oss själva på liite för stort allvar. Jag står mållös. Mållös! Jag är aldrig mållös, men nu är jag det. Ni bara måste youtuba det här, det är värt det. Jag lovar. Herregud, säger jag bara. Man tror ju inte att det är sant. Det ser ut som tortyr. Det är roliga timmen, fast på TV. Det är de som inte kvalade in till Idol som skrålar på scen. De sjunger falskt. De har fula danser. De har konstiga kläder. Allt är konstigt. Och när JAG tycker att något är konstigt - då är det jävligt konstigt. Fats jag kanske inte ska säga något iofs. Jag röstade på BWO...
  Men det har blivit ett sånt jippo kring det där tycker jag. Herregud. Det är inte roligt längre. Öststatländerna kompisröstar så vi kan ju vinka adjö till vår chans att någonsin vinna igen. De skickar gosedjur att tävla, de skickar ipren-mannen i aluminiumfolie att tävla, de skickar fan och hans jävla moster att tävla, allt är bara skit. Och när de ska vara seriösa blir det som exempelvis Polens bidrag i år; en förvuxen fjortis med alldeles för långt löshår och alldeles för sönderblekta tänder i en klänning som får Barbie att framstå som jävligt smakfull. Plus att balladen lät som något man på skoj kunde ha producerat på 90-talet. Och så sjöng hon som en kråka. Seriöst, Polen, var det där det bästa och snyggaste ni kunde vaska fram? Nej nu är jag elak. Jag är hemsk. Jag är diktator nu. Förlåt, det är inte OK. Men jag skriver det ändå, för jag tycker så.
 Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0