Hääj

Nu är det fredag.
I helgen ska jag:
På fredagen (idag) fika efter jobbet, med rara Angelica, simma och sola kärringgrill med fina Andrea, sen åka hem och käka middag och sen möta upp underbara Ella och då kan vad som helst hända, men förmodligen blir det ju re: publik, gratisfestivalen som efterträder Popaganda (men inte smäller lika högt, enligt mig).
Imorgon (lördag) blir det först fika med tjocka släkten; dvs mammas 4 halvsyskon och deras respektive och småknytt. Sen ska jag träffa älskade Thea och vi ska vara jättetjejiga och sminka oss och sådär och sen ska vi på fest på söder. Det kommer bli grymt, blir kul o träffa Thea igen :) Vi har ju hunnit träffas en del på sistone, vilket är kul eftersom vi innan dess inte setts på 2 år. Vi lärde känna varandra 2004 i Vitan. Bästa året! Haha. Nej men det är jättekul. Jag har saknat att ha henne och nu är hon här :) Det gör mig till jordens lyckligaste vandrande pinne.
På söndag är det ju mors dag, så hon ska lura ut oss på nån jävla segeltur! Nej jag skämtar bara. Det ska hon inte alls. Jag skämtar igen, det ska hon visst men det kommer bli jätte-mysigt! Hon och hennes karl har ju fått smått i form av lilla segelbåten Charlotta, och henne har jag ju aldrig åkt i, så det blir spaennend. Sen på kvällen kanske jag ska gå på Rytmustreornas slutkonsert, det vore grymt, om jag hittar ngn att gå med dvs.  Sådär! Ointressant vetande om min helg. Vad gör ni i helgen? Pu-uss!

Kommentarer
Postat av: Diamond T

Naw! jag är också jätteglad att du är back in my life!!! Och så är det grymt med vänner i stan.. Tycker det är trist att vara i nynäs så det är kick ass att du finns så nära mig. Och jag måste få se ditt nya hem!!!!
Puss på dig älskling!
KÄRLEKEN ÄR BLIND - därför gick jag hem med dig!

2008-05-23 @ 11:07:51
URL: http://theah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0