Gud vad jag hatar

..telefonköer. Eller det är väl OK, för man kan göra andra saker samtidigt som man väntar. Det är soft. Men vad som stör mig är när det omöjliggörs att göra något annat när man väntar för att det är nån jävla kärring som om och om igen med en fruktansvärt irriterande idiot-förklarar ton förklarar för mig att "alla våra handläggare är f n upptagna. Om du inte kan vänta, tryck ett och lämna ditt telefonnummer" osv osv osv, en jävla harang som är oerhört lång och smärtsam då kvinnan har en otroligt genomträngande röst. Att jag skriver så luddigt beroro på att jag just nu, i detta jäääävla nu, plågas av denna kvinna. Jag kommer nu vara mycket irriterad när någon svarar. Tack för det. Nu är jag arg som ett litet bi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0