Fifan.

Skulle jag påstå att jag mår jättebra nu så skulle jag ljuga. Jag och Jossi och Celina och hennes mamma kom hem til dem vid kanske två-tre. Full like a kastrull. Fyfan. Inte alls bra.
  Jag och Jossi hade iofs klätt ut oss jävligt coolt. Det var pride-tema och vi hade sprayat oss med guldfärg från topp till tå och det såg jävligt coolt, läskigt och psykadeliskt ut. Sjukt, men sjukt ballt. Anyways, summan av kardemumman, är att jag mår sådär idag. Vaknade en timma försent och låg och mös med Jossi i fem minuter (hon är så otroligt härlig att mysa med, den lilla ekorren), för att sedan YTTERST motvilligt gå upp, slänga på sig lite kläder och masa sig bussen. Det tog en timme från säng till kontorsstol.
  Jga luktar nog väldigt konstigt. När jag var på toaletten kände jag det, att jag luktar lite konstigt. Jag ska egentligen inte gå in mer på det för det är lite äckligt. Allt jag kan säga är att jag vill byta kläder. Men duschat har jag gjort! Var ju så illa tvungen. Inte fan kan man gå guldfärgad till ett vanligt sketet kontor. Men jag missade att tvätta mig i öronen. De är fortfarande guldiga.
  Haha, jag försökte skrämma en kille lite igår. Det lyckades. Jag dansade jätteutmanande och typ tryckte upp pojkstackarn mot en vägg, haha. Då slank han iväg. Pinsamt, om du frågar mig. Sen så var det en kille som försökte fem-i-tre-ragga upp mig. Det trodde han säkert han skulle lyckas med, men den gubben gick inte. Vem fan raggar på en tjej som är sprayad helt sonika i guldfärg? Hur hett tror han det är när man fått av sig kläderna and so on? Märkligt om du frågar mig.
  Nä nu ska jag sluta plita. Men där var iaf en summering av gårdagens kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0