Shit, Svenska System..!

De tkommer att kosta mig 800 kronor att skaffa nytt pass och leg. 800..!? Vafan jag har inte ens KLÄDER som är värda så mycket? Jo, skinnjackan kanske osv, men aldrig att jag köper nåt som kostar så mycket spontant? Det känns så onödigt... jag funtar på att istället skaffa EU-leg eller så, det kanske blir billigare och finns det ens förresten eller tänker jag fel osv. Sen måste jag ju bannemig också fråga om jag kan vända mig till banken istället, visst känns det som att det skulle kosta mindre där? Ja-a. Jag skulle fått ID-kort gratis egentligen men jag var för lat, japp så är det. När jag skaffade Maestro-kort så fick jag ett litet papper som berättigade gratis leg men attans bananer, det lilla papperet är minsann borta och jag sög satan. Fan. Fanfanfan jag har inte råd att bevisa min existens :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0