Opepp som vanligt

Jag är så jävla oppepp på att jobba. Jag är så jävla arg på min kropp för att den blir sjuk exakt hela tiden. Jag har legat hemma hela påskhelgen (utom i fredags) och typ svettats och kollat på film. Det är inte min definition av livskvalitet, direkt. Inget jag tycker om att göra, speciellt inte ensam. Så det är rätt sweet att vara på jobbet av den anledningen att det är människor runt omkring mig och att jag GÖR någonting. Även om jag imorse vaknade med ångest över att ens behöva tänka på att gå upp så tidigt. Sen ska jag ju fika med Josefin och Kristoffer är det tänkt, så det kan nog bli sweet. Fika är soft, känns rätt så -04/-05 för min del.
  Fast jag är ju fortfarande inte frisk, det känns. Jag har ont i huvudet och jag är lite groggy och illamående. Och helt sjukt snorig. Mitt huvud är typ tio gånger så stort som det brukar och min hals känns helt jävla söndrig.
  Shit, nu tänker jag på morden i Arboga. Så jävla sjuk grej. Men känns inte det som hämtat ur Beck? Polisen får kritik, kan ni se framför er hur Beck får skäll av Oberg (ni som sett sista vet iofs att det blir lite svårt)? I Beck brukar de ju ha med att karaktärerna får se ett nyhetsinslag eller dylikt som handlar om det aktuella fallet osv. De inkluderar media mer än vad exempelvis Wallander-filmerna gör. Hela fallet känns ju som taget ur en film. Inte verkligt på något sätt. Man vill hur som haver inte att det ska vara verkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0