Om S:t Patricks Day.

Yes! Jag älskar ju S:t Patricks Day. En anledning att dricka öl på en måndag! Så det gjorde jag och det blev inte en öl utan två. Och tequilashot. Och en hotshot. Och sådär. Så vafan. Inte konstigt att man är lite seg i kolan idag, så att säga. Isch. Vi drog till Anchor och kom aldrig därifrån förrns vid två kanske, då jag ramlar ut och ramlar ner i tunnelbanan och ramlar upp igen för att den är stängd. Tar ut lite pengar till en taxi (smart drag, faktiskt, bra jobbat, fyllskalle!) till slussen för att sedan ta sista nattbussen hem. Somnar på den och lyckas med konststycket att inte missa min station, utan tvärtom gå av en station för tidigt. Sen sover jag tre timmar och sen är det bara att gå upp och köra järnet! Det var en jävla kul kväll och jag fick faktiskt erbjudande om jobb. Ett väldigt tvivelaktigt sådant dock. Det lät ju som en jättebra idé då men jag kan inte lita på mitt berusade jag. Vad gjorde ni igår?
  Det kanske finns de som undrar hur det gick med mitt dåliga humör igår? Jo, tack, bara bra. Jag avreagerade mig på vägen hem, lyssnade på tung, snabb rock och kostade på mig att vara elak och bitchig och tränga mig fram genom folkmassorna på hötorget som en annan ångvält. Jag fick typ alla att känna sig besvärliga och ivägen. Det var sweet. Nu känner jag att jag har lite svårt att tänka och kanske bör börja jobba så ajö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0