Om Reklamer

Det finns så otroligt många irriterande Radioreklamer. SMS:a Låna är ett exepmel. Med den där hysterikan som hyperventilerar och sjunger "SMS:a Låna! SMS:a Låna!" så hysteriskt och högt att man blir alldeles matt. Man kan alldeles se henne framför sig, hon är säkert ful och heter Siv. Eller Karin. Eller Siv-Karin. Hon står där med vitt uppspärrade ögon och sträckt hals. Rufsigt hår. Stel kropp. Så låter det som att hon ser ut. Jag hatar det. Men en reklam som jag, kanske till allas förvåning, finner relativt behaglig är Eniro 118118's reklam med den där tjejen som talar om för olika människor hur de ska göra för att få ett namn eller ett nummer etc. Hon har så söt röst, och är så skönt cynisk på nåt sätt. Henne gillar vi.
  Idag ska jag äta lunch med min mamma. Det ska bli mychet, mychet trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0