Om min Mentalitet

Jag är störd i huvuvdet. Jag är inte normal. Jga är den skummaste människan någon kan tnka sig.
Igår blev en jättefin kväll, Först var vi hemma hos Ella och käkade lite mat och drack massa vin. Fem pers på en stackars bag-in-box. Vi blir lite fulla. Eller ganska rejält berusade, kanske man ska säga. Sen ska vi gå till en fest som hennes skola anodrnat. Men först ska vi sminka oss! Jag sätter på mig en glittereyeliner som inte alls passar till det jag har på mig, "men det är ju fint att glittra lite". Sen irrar vi omkring som yra höns i en halvtimme (minst)
Öhj, nu kom "Robert" och ville samla ihop pengar till sin klassresa. Han sålde strumpor och kokosbollar. En tapper själ må jag säga. Han är nog piggare än jag. Jag köpte inget för farsan är inte hemma men jag såg allt att han blev lite nervös när en snart 20-årig tjej kommer, klädd i pyjamas byxor och för stor Magnus Uggla-tröja, hår som ser ut som en storm ungefär och smetigt glittersmink kring ögonen. Iallafall. När vi har irrat omkring i gamla stan och hittat den extremt lilla gränden så går vi in. Vi beställer dricka i baren och dricker ännu mer. Jag sitter tillslut och snackar med ngn random dude om mina planer att bli lärare och hävdar starkt att det är "mitt kall" cirka tio ggr. Vad jag minns. Jamen hur jävla tacky är inte det? Sen drar vi där någon gång, minns absolut inte när men lagom till min buss och lagom till att jag kan upptäcka att jag har fem kronor i plånboken och inte råd med en liten pommes i slussengrillen (se inlägget: Fyllekäk) men får hjälp av nån rätt äcklig snubbe och hans ännu äckligare kompis som senare käkar upp halva min pommezzzzzzzzz (Två "pommes" i samma mening såg så töntigt ut bara).
Sen åker jag bussen hem och jag träffar på andra värmdöbor och det känns lustigt att också vara värmdöbo nu, men det var roligt. Sen kommer jag hem någångång vid kanske halv fem eller så, och en normal mänska går ju och lägger sig då men helvete heller tänker jag så jag ligger och läser Sune och redigerar i min blogg till fem på morgonen! Hur stört är inte det? Jamen visst att det bara rör sig om en halvtimma, men jag var jättetrött och min kropp ville sova men min störda mentalitet ville vara vaken. Imorse hittade jag min laptop uppfälld på golvet i energisparläge och jag minns inte ens att jag lade den där, så trött (full?) var jag. Näe, det sög. Och idag har jag gått omkring som en liten zombie med fruktansvärt äcklig andedräkt och håret på ända. Bakfyllan har precis satt igång med en strimma av huvudvärk som finns där och påminner mig om att det här inte kommer bli en rolig dag, sanna mina ord. I'll be back. Boooooooooooohohohohohoho!!!

Kommentarer
Postat av: annika

"robert" kom hem till mig också här om dagen. jag hade bara strumpbyxor och en alldeles för liten tröja som visade alldeles för mycket bröst. haha. undrar om vi slår priset eller om han stött på en ännu konsigare utstyrsel? hm. grannen kanske? puss på dig.

ps. jag spydde på tuben på vägen hem igår. hurra för mig. haha. uäääääääääääääk!

2008-03-01 @ 15:26:37
URL: http://werewolf.webblogg.se
Postat av: Carro

haha X-D Ja vafan. Jga funtar på att börja dörrknacka lite, bara för o kolla. Hur folk ser ut, egentligen.
Haha sweet! För mig var det bara ett rent under att jag inte lyckades med liknande.

2008-03-10 @ 10:07:09
URL: http://dixy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0