Min mobil

image3
Jag älskar min mobil. Vet ni varför? För att jag har 521 SMS i den och den har inte ens börjat gnälla. Den är inte ens i närheten av att tycka att det är aningens överdrivet. Är det inte fint? Jag har aldrig tidigare haft en mobil med sådan kapacitet. Den senaste jag hade (SonyEricsson Z600, den ägde jag i fyra år eller så och den funkar fortfarande men är otroligt ful) hade plats för max 100, eller något sådant. Eller om det var 60 t o m, kommer inte ihåg. Det behöver jag inte heller. För min SonyEricsson Z310i är ett riktigt snille, en skönhet. Rosa, ja. Girl-Girlie-Girl-Girl. Men man får.

Kommentarer
Postat av: Emil

Jovisst, men du minns väl 3110:an? Den har plats för typ 20 sms...

2008-03-27 @ 12:33:11
Postat av: Caroline

Haha ja fan. Då var det minsann andra bullar. Då valde man ut de roligaste och finaste och sen hade man ju dem. Läste dem nästan aldrig, men ibland. Nu läser jag aldrig mina SMS, för jag har så många tråkiga. Funderar ändå på att rensa lite.

2008-03-28 @ 10:07:40
URL: http://dixy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0