Men vafan?

Uäch. Saker vill inte gå min väg. Jag råkar alltid trycka på enter i tid och otid! What's up with that ("liksom")? Det är jätteenerverande för när jag är halvvägs igenom att ha skrivi in en jobbig internetadress så kommer jag åt den där ödesdigra knappen och hamnar på MSN search och jag VILL INTE
Satan. Idag såg vi Wallander: Mastermind, där hemma. Eller här hemma. (Spoilervarning, kanske) Satan vilken nagelbitare. Satan vilken bra film och satan vilken jävla grym skådis han är, micke nyqvist. Jag ryser ända in i märgen och det kommer dröja innan jag somnar inatt. Jag tänkte på en grej, va. I högstadiet minns jag att Nyquists dotter gick i min skola osv, och så tänkte jag på att när hon ser den här filmen, va, när han är verzta psykopaten som man som åskådare hatar av hela sitt hjärta och bara vill slita njurarna av och koka i... kräks. Vad säger hon då? Och hans eventuella andra barn? När de sitter där och så är det deras egen farsgubbe som mördar folk och är allmänt jätteläskig.
Ta och tänk på det lite, så går jag och lägger mig. En sjukling får inte vara vaken för länge!
Puss

Kommentarer
Postat av: Äämil

Wahahaha!
"...koka i... kräks." Så fruktansvärt äkta dig att säga så =D

Luv ya, sis!

2008-03-10 @ 08:17:20
Postat av: Cärrow

Heh heh :D You know me well, bro!
Luv ya

2008-03-10 @ 10:05:30
URL: http://dixy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0