Maaaat... Nuuu...

Tror ni att det är lätt att jobba eller när det enda man kan tänka på är mat? Det enda jag tänker på f n är likzom sushin jag ska äta om en dryg timme. Men fattar ni hur länge det är eller!? Men jag tänker... ååh fyfan... soya... wasabi... ljummen Miso... satan vad gott. Satansatan jag är så jävla sugen att jag inte vet vart jag ska ta vägen! "Gå och ät, då", tänker ni. Men jag ska käka med morsan och vi bestämde tolv och jag pallar inte ringa och ändra det. Jag måste fanimej plåga mig själv lite nu. Japp, så är det.
  Jag är arg på Ian Haugland. Jag har önskat en jättebra Mustasch-dänga på rockönskningen. Varför spelar han inte den för!? Värdelösa One med Metallica som bara är tjatig och alldeles för lång men 6:36 är alldeles jättelagom ju. Fan. Rätt åt fanskapet att jag somnade när han hade Clinic på Rytmus.
  Jag tycker att de borde ha önskningar på varenda  radiostation, hela tiden. Löpande sådär. Så kan ju programledarna sålla lita och också spela egna små påhitt så att säga. Äh, vad sitter jag här och skriver för, nu får det räcka. Nu ska jag jobba jättejättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0