Kort Iakttagelse

Kul grej: Jag blir lika glad varje gång jag ser ett handskrivet blad där någon med extremt slarvig handstil har tvingats skriva viktiga siffror, typ bankgironummer och liknande. Man ser verkligen hur övertydligt det blir och hur mycket personen anstränger sig för att göra det läsligt. Hur fruktansvärt jobbigt det är, man kan nästan ana känslan av armhålssvett när man ser de hårt ritade, raka siffrorna. Hehe. Kramp i handen. Det får jag när jag ska skriva för hand. Jag hatar att skriva för hand. Det enda jag verkligen verkligen sög på i skolan var bannemig skrivstil, eller "renskrivning", och så gympa. Fyfan.
Hej hopp, det snöar fortfarande, när ska det ge sig? Vafan! Nu blir jag arg.

Kommentarer
Postat av: Kia

Hejsan Hejsan, du är välkommen att delta i min bloggdesign utlottning. Hälsningar Kia :)

2008-03-19 @ 15:06:09
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0