Det Dåliga Humöret håller i sig...

Vafan ÄR det här!? Jag är JÄTTEIRRITERAD - på ALLT! Jag har 0% tålamod och är så jävla sur och stressad som man kan bli. Det här sög verkligen. Och det värsta är att jag vet att det alltid innebär att jag är ledsen eller arg för något annat när jag är irriterad. Lite spännande egentligen, undrar vad det kan vara! eller jag vet nog. Inom mig känner jag två olösta konflikter, asjobbigt. Skit verkligen. Jag orkar inte jag vill inte jag vill fanimig bara inte göra nånting egentligen. Det är en SÅN dag idag. Det suger, suger, suger SUGER ASMYCKET. Bah. Fyfan. Nä, attans. Nu ska jag gå hem så jag kan bli arg på kollektivtrafiken så jag får chansen att avreagera mig. Ska bli skönt. Jag tänker inte skriva mer idag. Så godnatt.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0