Lägesrapport kolon

Sitter för närvarande hemma hos min fantastelusiske bror.
  Inatt drömde jag att jag slog en tjej med en hammare. Men det var för att hon hade varit elak och låst in mina vänner i en källare på en festival. Sen släppte jag ut dem och slog henne med en hammare. Jag slog henne i huvudet flera gånger och det var verkligen jobbigt, det tog emot och jag hatade att göra det men jag var tvungen. Målet var att träffa näsbenet, vilket jag gjorde, och hon blödde. Fyfan, det var hemskt. Jag mår dåligt när jag tänker på det.
  Igår var jag lite bakis. Jag hade druckit tre öl kvällen före och var i proportion till det, onödiogt mycket bakfull. Jag cyklade för första gången på kanske fem år igår också. Det var lite vingligt först, men sen gick det bra. Fan vad roligt det är att cykla och vad fort det går! Det hade jag glömt. Jag hade hjälm på mig.

Kommentarer
Postat av: Thea

UPPA!!!

2008-07-08 @ 15:46:34
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0