Om att vara trött.

Jag känner mig som en mycket gammal människa. Jag mår inte bra. Märkligt hur man kan komma hem efter en jävligt hård och lång arbetsdag, och ändå inte kunna somna.
  Jag lunchade med pappa idag, det var underbart. Vi är så lika, han och jag, han förstår mig precis, utan att jag egentligen behöver berätta.
  Jag köpte en tröja igår. Den är faktiskt rätt ful när jag tänker efter. Hundra spänn, inte så farligt, tänkte jag, men grejen är att jag är så inne på stickat, och så såg jag den (som är stickad) och så såg jag den chockrosa prislappen (billigt!) och så provade jag den (ja, den satt ju inte så tokigt) och så köpte jag den. Javafan, ibland får man göra sjuka impulsköp. Varför jag tyckte det var så nödvändigt att berätta det här, vet jag inte. Den är iallafall beige och i ett rätt konstigt material, och grovstickad.
  Jag borde verkligen jobba nu, men det går fan inte. Jag är så jävla hängig och helt slut i huvudet att jag knappt ens vet vad jag skriver eller varför. Egentligen försöker jag bara fundera ut ett vettigt avslut.
  Jag tycker att gamla människor är lite läskiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0