Jag drömde

att jag fick ett barn inatt. Skitskumt var det, jag visste inte ens att jag var gravid. Jag var rätt glad åt det, men sen ville alla hålla i det och passa det hela tiden så jag hann typ inte träffa det. Sen åt jag Creme Brulee och drack portvin, och till detta två olika soppor och espresso. Märkligt... sedan minns jag att notan gick på typ 400 eller något men jag tyckte det var värt. Sen kollade jag mig i spegeln och eftersom jag när jag var gravid såg ut som jag brukar var jag nu jättesmal när barnet var fött. Min mage var tunn som fan, och helt krokig för jag orkade inte hålla ryggen upprätt för att jag var så smal. Sen fyllde någon år och sen vaknade jag. Inte konstigt att jag är helt fucked idag?
Och sen kom jag på att det kan hända att jag inte egentligen är bakis, utan att det är min brist på sömn som gör sig hörd. Jag behöver mina åtta timmar per natt men jag får dem inte. Så ikväll ska jag stanna hemma fast det är fredag, har jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0