Hej!

Nu är jag, så att säga, tillbaka på mitt gamla jobb.
Det är rätt skönt. Jag sitter här och lyssnar på studio 107,5 i ett alldeles eget rum med lite kaffe och bubbelvatten. Dock mår jag lite illa, det vete fan om jag inte fortfarande (!) är bakis sen i onsdags... jag var bakis hela dagen igår, mer eller mindre, ibland var det rent fördjävligt, och idag kanjag fortfarande känna ett illamående i bröstkorgen. Creepy.
Nu undrar du förstås vad jag hittade på för kriminellt i onsdags för att förtjäna detta. Det var inte så farligt! Jag slutade jobba 00:00 och mötte upp några gymnasiepolare utanför Theodoras klockan ett. Vi drog till BabaSonic. Jag, som inte druckit på några veckor eller vad det nu blev, och jobbar hårt osv, blev väl rätt dragen efter två öl. Då höll det på att stänga, men jag skulle ju givetvis, prompt ha en till. Oturligt nog för mig sålde de då bara shots i baren. Jag beställde en sexa Sambooka. Den drog jag i mig och återvände till dansgolvet något dimmig. Fast det var en rätt bra fylla ändå, jag var hyfsat klar men jävligt glad. Så glad att jag efter det stängde bestämde mig för att bjuda mina polare på folköl, sagt och gjort, vi drog till Mariaberget och chillade med trefemmor. Hade ju varit aningens mysigare om det hade varit sommar, men det var rätt nice ändå. När jag vaknade igår tyckte jag ändå det var rätt onice. Vi hade kommit hem vid sjutiden någongång på morgonen och jag stupade i säng direkt och vaknade av mitt alarm klockan tolv. Jag önskade bittert att jag var död, men masade mig upp och jag har fasen aldrig mått så jävla dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0