Om Musik

Jag är så jävla trött på sveriges radiostationer. Vad är det de bajsar fram egentligen? Vad jag kan komma på är det enbart tre radiostationer, eller fyra till och med, som inte spelar samma låtar hela tiden. Jag kan redogöra för några av låtarna så vi vet vilka jag menar.
1. Amanda Jenssen - Do You Love Me (nej, jag är trött på dig nu)
2. Alicia Keys - No One (no one orkar lyssna på låtjäveln 10 ggr per dag)
3. Fergie - Big Girls Don´t Cry (Johodå, om de tvingas lyssna på den här smörjan)
4. Danny feat. Therese - If Only You (If only you kunde göra en ny, bra hit så jag slipper må illa)
5. Måns Zelmerlöv - Brother Oh Brother (Jag börjar själv tröttna på de här spydiga kommentarerna, lite töntigt)
6. Martin Stenmarck - Rubb och Stubb OCH 100 År Från Nu (Hoppas dessa låtar har försvunnit från jordens yta, rubb och stubb, 100 år från nu)
Sådär. Skönt att få det ur sig. De fyra radiostationerna värda att lyssna på skulle jag säga är Rockklassiker 106.7,  Vinyl 107.1 och Studio 107.5 .Bandit 106.3 funkar också men jag är lite för mesig för det. På dessa stationer kommer du aldrig, aldrig att höra Martin Stenmarck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0