Om Livet. Livsåskådning.

Jag har upptäckt att jag älskar livet. Alltid när jag gör något vill jag finna ett värde i det. När jag ringer till folk på företag leker jag med tanken och låter den vandra iväg; jag fantiserar om vem personen är och hur den mår, vad den gör och har gjort. Jag älskar livet för mycket för att slösa bort en enda sekund av det, jag vill värdera och uppleva och minnas och glädjas åt varje stund.
Det där blev ju poetiskt och bra, men jag tänkte på det när jag nyss pratade med en tjej som hade en så söt röst. Att jag blev så glad och lade så mycket värde i det visar, för mig, hur lättroad jag är och hur gärna jag vill hitta värden i allt. Typ så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0