Om Glasögon

Jag lyckades med en så rolig fel-läsning nyss. Jag läste kvinnonamnet Selma som Semla. Sen kom jag att tänka på att Semla är ett så roligt ord, och det skulle vara ännu roligare som namn. Dock finns det ingen som heter Semla, det har jag kollat. Kanske döper om mig till det?
  Min kollega brevid migs' stol gnisslar på ett mycket lustigt sätt som får det att låta som att hon sitter där och släpper sig. Hehe.
  Jag är så avundsjuk på folk med cool stil. Jag har en rätt söt stil, men absolut inte cool. Måste nästan skaffa en cool stil att bryta av med ibland, men det är så svårt. Jag får inte riktigt till det. Jag slängde också precis en massa kläder som skulle kunnat figurera i den här coola stilen. En massa orangea kläder. Fast orange är väl rätt töntigt? Vad tycker ni (himla patetisk fråga med tanke på att jag inte har några läsare, men egentligen inte heller har annonserat efter några)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0