Om Flytt bland annat

Jag vill påbörja det här inlägget med att skälla. På alla som inte har skaffat busskort, och åker på remsa eller SMSbiljett. Det tär jättelång tid när ni ska gå på bussen, för guds skull! Ja, men så ska ni stå där och fippla och ha er och chauffören måste bara ställa in sin lilla stämpelapparat och vi andra, stressade, nerkylda medborgare av staden SL, vi får stå där och sona för er lathet! Det är billigare med busskort! Ni kan tjäna PENGAR! Aej, det suger.
Jag har ju flyttat idag. Nu bor jag här på Bankir Zethraeus väg 94 (korrekt stavning, indeed), ligger för närvarande i sängen med min laptop inklämd i en mycket konstig konstellation; den står på min mage och lutar mot mina vikta ben. Men det var lättast att skriva då osv, ointressant info på löpande band osv men det är ok. Ni bara måste veta att jag har packat upp alla mina saker och jag har fått det jättefint, mitt rum ser nästan lite inbott ut sådär. Som att nån har bott in sig lite och lagt saker på rätt ställe, ja, kanske till och med fisit lite här och var. Det har jag gjort. Sket även ner toaletten totalt imorse. Jävlar vad det såg ut.
Jag är hungrig. Jag vet en tjej som precis ser ut som en räv. Undrar om räv är gott?
Ibland slår det mig att jag kanske är ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0