En Dagens, tack!

DAGENS KLÄDSEL: T-shirt från Gina Tricot, Fred Perry jacka/tröja & ljusa Cheap Monday-jeans
DAGENS SMINK: Inget alls, de facto
DAGENS FRISYR: Äckligt, skitigt, nöd-mössan fram
DAGENS HÄNDELSE: Ett jävla IKEA-skåp som lyckades med konststycket att gå emot naturlagarna!
DAGENS LÅT: Har haft BWO:s schlagerlåt på hjärnan. Hela. Dagen.
DAGENS VILL HA: Vill ha bättre ordning hemma. Vi är ju på g men långt ifrån klara. Och så ägg också. Vi had einga ägg hemma så jag kunde inte baka kladdkaka.
DAGENS SJUKA: Pappas diabetes-blodsockerfall och mina stela axlar
DAGENS PLANER: Fixa det där jävulska IKEA-skåpet. Jag fattar fortfarande ingenting men nu är det fixat. 
DAGENS SKADA: Mina stela axlar, och farsans stela axlar.
DAGENS DUMMASTE: Jag kan ju inte ha sett intelligent ut när jag gick en liten promenad i området. Jag älgade omkring och försökte klura ut vilken busshållplats som är närmast osv. Gick fram och tillbaka som en dåre.
DAGENS DROG: Jag försökte inhalera den söta lilla katten Agge, han luktar så gott.
DAGENS ROLIGASTE: Pappa och jag har ju inte tråkigt direkt men jag kan inte skriva vad vi skämtar om för vi är så sjuka och konstiga
DAGENS TRÅKIGASTE: Vädret = fördjävla trist idag
DAGENS FINASTE: Mina små brevsprättar i form av samurajsvärd som jag ställde på plats idag.
DAGENS KRAM: Pabi
DAGENS PUSS: Pappa och Jeanette i köket. Den lät så kär och jag blev varm i magen.
DAGENS FAVORIT: Agge, som troget låg under sängen och iakttog mitt arbete med det där jävla skåpet.
DAGENS SAKNAD: Jaa... kanske herr Erik?
DAGENS KÖP: Pappa köpte oxfilé, vilket jag tyckte var lämpligt. Jävlar vad det är gott (fyfan för oss snobbiga värmdöbor).
DAGENS GODIS: Anthon Berg (fyfan för oss snobbiga värmdöbor alltså).
DAGENS HUMÖR: Glad, pigg. Ovanligt för en söndag..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0