Aj, min rygg!

Jag vet inte vad jaghar gjort; eller varför jag förtjänar detta, men min rygg smärtar som aldrig förr. Den enda ställningen som är någorlunda uthärdlig är ironiskt nog om jag sitter helt upprätt, vilket ju såklart är stiligt men lämnar en hel del i övrigt att önska när det kommer till bekvämlighet. Har nog aldrig varit såhär rak i ryggen innan, någonsin.

Jag är hemma från London förresten, och har redan börjat planera ett återbesök. Det var kärlek vid första ögonkastet. Det var kärlek vid första andetaget, vid första klädesplagget jag köpte och vid den första londonbo vi pratade med, herren som sålde oss våra oystercards och som otroligt hjälpsamt och trevligt hjälpte oss att hitta i tunnelbanan. Nu orkar jag inte prata mer om London. Längtan gör för ont.

I övrigt är mitt liv normalt. Jag jobbar lite, träffar vänner, ska försöka se till att träffa folk nu som jag inte träffat på länge, uppdatera lite so to speak (haha ledsen för svengelskan). Lite små-ångest här och där kanske. Jag ska snart flytta också! Ska bi underbart. Huset som pappa och Jeanette köpt är jättefräscht och ligger bra till, rent bussmässigt. Jag har ett underbart rum med skitsnygga tapeter. Kan knappt vänta.

Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0