Poo!

Idag ska jag köpa julklappar, tror jag.
Min vecka är lugn för en gångs skull. Det värmer lite i magen. Det enda är att jag ska på julkonsert på onsdag och träfaf snygg-ylva på torsdag; och vackra Ella på fredag. Sen är det lite släksgerjs på lördag samt middag hos mormor på söndag.
  Jag ha rkommit på att jag mår sjukt bra i år. Förra året var jag tokdeppad hela november, och i december mådde jag inte heller topp. Men nu mår jag faktiskt bra. Kanske för at jag skar esa sen. Ska nog göra det varje år tror jag.
  Varje år bör du resa någonstans där du aldrig varit.

Kommentarer
Postat av: Thea

Följ med på komikaze ikväll!!!! Sista innan jul!

2008-12-09 @ 10:37:21
URL: http://theah.blogg.se/
Postat av: ÄmZZ

Vadå släksgerjs på lördag? Vad är nu detta för nymodigheter som jag inte blitt informerad om och inte har tid med?

2008-12-11 @ 08:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0