Lägesrapport, det var längesen nu!

Hej!
FÖrlåt att jag inte skrivit på ett tag, men jag har haft fullt upp. Jag har:
Handlat julklappar
Julmyst
Bakat julgodis
Pysslat
Packat mina saker
Städat
Ätit
Myst
osv osv, alltså: JAG ÄR LEDIG! Jag jobbar inte just nu! Jag är så nära arbetslös man kan komma, och det behövdes just nu. Så nu myser jag, pöser, och peppar inför resan. Det kommer bli grymt.
  Jag har packat (typ) alla kläder. Fast nästan inga jackor, egentligen. Det kanske är dumt. Jaja. Jag ska hämta lite kläder hos pappa samt tvätta lite saker, sen är jag klar. Allt annat (inkl undies) slänger jag i handbagaget. Hoppas hoppas att jag inte glömmer nåt!!!!! I övrigt peppar jag förstås inför julafton. En sak i taget. Åh, det ska bli så mysigt! Imorgon samlar vi alla här. Det blir fullt hus. Nu är vi: Jag, mamma, Anders, Anton. Imorgon kommer även emil och mormor. Imorgon ska vi bara kika på julfilmer och äta julgodis, har jag tänkt. Bra så. På julafton ska vi äta jullunch med kusiner och hela faderrulan hos mamma, sen hämtar pappa mig och Emil och det bär av mot di andra kusinerna och gamlingarna. Då ska vi kolla på Kalle, äta oss feta och öppna julklappar.
  Just nu sitter jag och myser i en stor kofta. Surfar lite innan jag skall slå in julklappar. Vad jag har köpt kan jag inte skriva här; men jag är ganska nöjd. Jag köpte om min julklapp till mamma. Det blev samma sak fast från en annan butik. Det kommer jag inte att ångra. Men nu mår jag gott. Mätt, varm och mysig. Har massor att se fram emot inom en snar framtid. Det känns micket, micket bra.
  Jag kommer uppdatera minst en gpng till innan jag åker, tror jag. Sen kan ni följa min resa på resedagboken; carrodickson heter jag där, minsann.
  Haha, en sak till bara. Jag ringde min bank idag; och pratade i åtta minuter. mitt ärende tog två. Han var helt enkelt så sjukt trevlig, min bank-kille. Jag fick hans namn så nu kan jag ringa honom när jag ska uträtta bank-ärenden på telefon. Känns mycket bra. Jga har en bank-man! Göteborgs-kille. Jag älskar bannemig göteborgare. Så jävla roliga, är de. Jag ska flytta dit någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0