Hårt bajs

Nyss bajsade jag. Bajset var väldigt hårt, och liksom vasst. Satans ont gjorde det, nu ¨ångrar jag att jag bajsade.

  Så! Annars då? Jo, tack. Det går framåt med planeringen av min resa. Idag har jag:
  Vaccinerat mig mot Hepatit A (för sent ute för B)
  Köpt diverse attiraljer på apoteket: Medicin för att magen ska stanna utom uppror, kräm med solskyddsfaktor 30, resorb, huvudvärkstabletter och plåster, desbakteriellt (eller vad det nu heter) medel.
  Varit på banken och skaffat ett nytt kort som jag kan ha som reserv ifall något skulle hända med mitt gamla. Ni vet, om en haj äter det eller en elektrisk ål bestämmer sig för att avmagnetisera det eller så. Bajs bajs bajs. Så.

  Jag kanske stannar i Singapore några dagar eftersom jag ändå mellanlandar där. Det ni! Jag känner en familj som ska bo där då osv. Chill! jag har fjärilar i magen. Det här kommer bli grymt, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0