gnäll, gnäll, gnäll

...jag vet hur tråkigt det är med inlägg av typen "usch jag mår så dåligt idag" men jag MÅSTE verklgien få skriva av mig! Idag suger. Jga har ägnat en jävla massa tid åt att försöka hitta en bok som jag vill köpa, men den finns inte någonstans. Visst, den gavs ut 2001 ohc är inte jättekänd, men fortfarande, inte kan en bok väl bara försvinna och plötsligt vara helt otillgänglig för oss läsare? Det skrämmer mig. Nu har jag iaf hört av mig till författaren och hoppas innerligt att hon kan hjälpa mig.
  Annars mår jagv erkligen pissedåligt idag. Jag har mumlat fula ord för mig själv och tänkt, flera gånger, att jag bara vill somna in och sova tills jag är ledig. Jag mår verkligen dåligt just nu, allt känns poänglöst och jag orkar knappt lyfta fingrarna mot tangentbordet just nu. ALLT som kan jävlas med mig har jävlats idag. Allt har varit svårt och krångligt, kollegerna nosiga, kaffet äckligt, inget kan göra mig glad nu, känns det som. Inget kan få mig att le. Det enda jag längtar efter är att få somna, sova, inte vara vid medvetande. Iofs känns det som en positiv sak att jag och mami ska gå på julmarknaden vid sergels torg idag. Jag och lilla mami. Vi ska gå där och då kommer jag förhoppningsvis att må lite bättre, om inte mitt kassa mående får mig att bli otrevligt och förstöra alltihop.
  Nej, vet ni? Jag behöver bara gråta just nu. Mne jag hinner inte för jag har jättemycket att göra på jobbet. Jga hinner inte andas helt enkelt, hinner inte gråta. Jag kvävs i min egen ynklighet. Varför är det såhär?
  Jag skäms för att skriva detta egentligen men jag var la tvungen att få det ur mig.

Kommentarer
Postat av: Thea

Oh darling... Ibland är dagar så, och vill man blogga om det så får man. Och vill folk inte läsa om det så är det ingen som tvingar dem...





Ja, böcker kan försvinna från marknaden. Har varit med om något liknande... Väldigt frustrerande.

2008-12-11 @ 08:55:30
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0