Förlåt

Förlåt för den här bloggdagen. men verkligen. Vad vill jag uppnå med det där, liksom? Få er att må dåligt över hur dåligt jag mår? Nej, det var inte alls meningen. Men kanske vill jag tala om för er att jag minsann också har mina svackor. Jag vill kanske meddela om att jag inte alltid mår prima; delvis för att ni som läser ska förstå mig bättre, och kanske för at tni ska känna att ni inte är ensamma där ute.
  Jga mår i varje fall rätt bra nu. Kom ur svackan och sådär. Gudarna vete varför, kanske kände jag på mig att jag inte hade skickat det där mailet ändå, och nu när jag försäkrat mig om att jag har gjort det, kanske jag blev lättad. Och så. Men det är lite så med mig. Jag är ganska schizofren och kanske mano eller så, vad vet jag. Men det är iallafall skönt att det känns bättre. Nu längtar jag med värme i magen tills jag får träffa mor min!!!
  Jag gillar mitt jobb, det gör jag verkligen, men av någon anledning vill jag ändå vara ledig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0