Om Mackor

Jag älskar Mack-kriget nere vid Hötorgets tunnelbana. Det är så stört bra! Man får en assjysst fralla för 10 spänn där nere, enbart på grund av ett priskrig. Två "caféer" och en matbutik. Då blir det ju lätt konkurrens om frukostgästerna...
Ni kanske undrar hur operation "Black Coffee" går. För er som undrar kan jag säga att det bara går bra faktiskt!  Sjukt bra! Numera har jag vant mig så pass mycket att jag inte ens tycker om att ha mjölk i längre. Usch nej. Det blir så blaskigt då.
  Och vem fyller år på torsdag..? Inte jag, för jag fyller år på onsdag. Det blir grymt! 20! SYSTEMET WOHOOO! Jag har redan planerat vad jag ska köpa. Asti, Budweiser, en flarra vin kanske. Lite prit. Sen blir det... inte fest, men parkhäng, hade jag tänkt. Men orka ordna osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0