Om Kenza

Jag har upptäckt en grej med Kenza. Vi är själstvillingar. Vi är båda från nacka, vi hängde båda i vitan sommaren 2004, vi gillar samma butiker, vi fyller nästan år på samma dag. Vad jag kan upptäcka är väl de enda väsentliga skillnaderna att hon har vigt sitt liv åt TH. Jag gillar inte TH så mycket. Men det ska vi nog ändra på. Det blir ju problem sen när vi ska gifta oss, jag och Kenza. Om jag får migrän varje gång hon ska braka på "monsuun" eller vad fan den heter på högsta volym. Och så bråkar vi. Och så får jag ett utbrott och låser in mig på toaletten i två timmar. Och hon kommer inte och knackar på dörren när jag sitter där utan jag får självmant masa mig ut med en ursäkt. Då ska jag pilla i hennes långa hår och undra varför vi egentligen bråkar så om det här. Fråga henne om det är värt det. Och det tycker hon. För hon kommer inte sluta älska TH. Jag kommer alltid hamna tvåa efter de där tyska bög-emos...erna. Fattar ni att jag försökte skriva emo i plural i bestämd form? Aja. Det enda jag kan göra är ivf att lära mig. Lära mig puffa upp håret sådär som Bill kan. Sådär så att varje hårstrå står ut som en lång ståltråd från hårfästet. Sedan kan vi älska, jag och Kenza. Annars får hon huvudvärk.

Kommentarer
Postat av: Emil Dickson

Lillesyster, du vet att jag älskar dig, men om du kallar Tokio Hotel för emo en gång till måste jag dessvärre likvidera dig.
Det skulle nämligen innebära att i princip all musik jag lyssnar på låter som Tokio Hotel, och då skulle jag ta livet av mig.

2008-04-24 @ 17:01:44
Postat av: Caroline

Jag ändrar så fort du talar om för mig vad det är!

2008-04-28 @ 13:12:38
URL: http://dixy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0