Om Kaffe

Det går ganska bra med mina nya kaffevanor. Jag har precis under några timmar satt i mig en dubbel espresso utan att rynka på näsan allt för mycket. Jag svepte det sista (vilket var ganska mycket) nyss. Det var kallt, aningens obehagligt. Vi får se vad som händer. Jag kanske kräks eller får kallsvettningar. Eller kanske dödsångest. Vi får se, som sagt.
  Jag blir depp. Jag har nämnligen växt. Och inte på höjden. Vad jag försöker säga är att jag har för trånga byxor på mig. Mina röda Cheap Mondays som jag nästan utan problem fick på mig i somras har jag idag kämpat och svettats för att komma i. De sitter jättetight över arslet och klämmer åt på mitt bäcken. Inte kul alls faktiskt. Inte heller faktumet att jag sätter på mig dem för någon annans skull roar mig särskilt. Vad hände med feministen inom mig? Vad hände med Carolinen som hatade "tofflar"? Jag är ju bannemig likadan själv! Bajs också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0