Lägenheter

Sitter och drömmer lite och kollar på lägenheter på söder (på arbetstid, dålig tjej :( )
Jag har inte givit upp drömmen om att få bo där. Det störda är att det finns en hel del bostadsrätter som kostar under 2 mille och under 3 lax i hyra! Kan någon förklara det för mig? Jag är så jävla på! Jag börjar faktiskt känna ett litet sug i magen att flytta. Vet inte varifrån det kommer men kanske att jag börjar bli lite vuxen ändå..? Jag måste snacka med brorsan om att ta lån bara. Han har ju gjort det för att tjacka sin och jag måste veta vad som är rimligt att pröjsa och hur det går till, har inte riktigt fattat det där än. Men jag är så jävla sugen på en mysig liten etta på söder. Jag vet att jag hör hemma där. Jag blir typ lite skitnödig när jag tänker på det.
  Grejen är ju den att det känns lite taskigt att flytta nu. Nu när far min har lagt ner så mycket på att tapetsera mitt rum och så. Eller kanske inte förresten. Det finns ju kvar där isf och kan bli jordens bästa gästrum. Nej, jag känner nog att inom ett år vill jag ha flyttat. Och jag ska bo på söder. Så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0