Hm. OK.

Utgångspriset för brollans lgh var visst ungefär hälften av de jag kollar på. Bakslag... men jag VILL så gärna! Jag skulle lätt kunna börja strippa för att få ihop pengarna osv. Det finns en som gav mig gåshud... Lundagatan... nära skinnarviksberget... jag kräks nästan för jag vill HA DEN! Jag vill inreda den med mina möbler och tända ljus och bada långa skumbad där. Jag skulle kunna göra så mycket för att få bo på söder, förstår ni. Läget, har jga upptäckt, betyder fan allt för mig. Lägenheten i sig är inte alls lika viktig. Jag hör ju hemma på söder! Jag är ju en södertjej! JAG FÖRTJÄNAR DETTA, HÖR NI!? Jag funtar faktiskt på att gå på visningen för den på lundagatan. Ba fö att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0