Drömde en märklig dröm inatt

Shit. Igår var jag så jävla low. Jag ville seriöst bara dyka ner under täcket och sova. Ville ingenting. En bad day helt enkelt. Men lite häng med Josefin och co. gjorde saken lite bättre ändå.
  Inatt drömde jag att jag var gravid. Detta fick jag inte reda på genom ett vanligt graviditetstest utan jag gjorde ett ultraljud med en läkare som såg ut som Jack Nicholson och fick se lilla fostret. Som såg ut som en riktig baby fast i miniformat. Jag började gråta för jag insåg att jag aldrig skulle kunna ta bort det. Sedan mådde jag dåligt.
  Jag är faktiskt lite rädd för att bli gravid i nuläget. Jag vet inte om jag skulle kunna ta bort ett foster så lättvindigt. Det skulle nog vara jävligt känpigt för mig. Alla mina vänner som blivit med barn och tagit bort det säger att det var jobbigt, även mina vänner som kanske inte är så überkänsliga annars verkar tycka det. Inte för att jag tror att jag är gravid, men jag slarvar med mina minipiller och så mår jag illa ibland. Som om det skulle vara en indikation på riktigt, haha, men ni fattar grejen. Lite nojjig. Inga konstigheter. Jag ska fixa en P-stav tror jag, det verkar bättre.
  Jag ska köpa en annan grej också. En jäävligt bra grej. Smart-cig! En elektronisk cigarett! Det kommer rök och det ska smaka cigg, men det innehåller inte ett spår av tobak. Sedan har man filter i och man väljer själv hur mycket nikotin man vill ha i - man kan välja helt utan nikotin. Man får röka den överallt och som sagt - den skadar dig inte på något sätt.
  Har du hört talas om en bättre uppfinning så säg!
  Kram /Dickson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0