Jobb, jobb och jobb

Satt med en av repantjejerna på lunchen idag. Hon är skön. Jävligt klok.
Jag har en slags hatkärlek till mitt jobb. Jag känner inte för att byta, men samtidigt är jag lite trött på det. Dock är det ju härligt att man får frukt måndag och onsdag. Jag sitter just nu och äter ett hårt päron.
Det finns nog inget mer att berätta. Vi städade i helgen. Mamma vrålade falskt med musiken i sin mp3. Då satte jag på radion.
Jag är sugen på kaffe, men inte så sugen på att gå och hämta det. Synd att man inte har en svassig liten assistent som kan göra sånt åt en. Fast det kan väl vi databasare bara drömma om..?
Woupps, nu kom lönechefen förbi och stirrade misstänksamt på mitt päron. Hon kanske tyckte att det såg äckligt ut, men det är rätt gott.
Jag borde hur som helst jobba istället för att sitta här och plita.
Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0