Lördag

Ja, vad säger man? Lördag natt, såg Carl-Einars "Pusseldrömmar" idag, attsingens vad bra han är, alltså.
Imorgon ska jag till Gävle och träffa Gab. Det ska bli skojsigt, det var längesen. Känns rätt skönt att få komma bort lite och göra nåt halvspontant då hela nästa vecka är fullbokad fram till torsdag...
Jag är sjukt nervös. Ska provjobba på Sturehof på tisdag. Jag som aldrig har jobbat inom restaurangbranschen tidigare (Sturehof av alla ställen också), ska nu slava och bära tallrikar och kunna allt om de olika fiskrätterna etc etc och tänk om jag tappar något eller spiller osv. Men det ska bli jädrigt spännande också. Det jobbet är det verkligen bananskalsvarning på, hade aldrig tänkt tanken själv men så pratade jag med en vän som ordnade det. Haha jag kommer ha på mig en liten röd kavaj, jag kommer se ut som en liten major eller någonting.
Men visst är det så, att aldrig kan händelserna i livet komma lite jämnt sådär, antingen händer det ingenting eller så händer allt på en gång, som en explosion och sen har man tio olika tider att passa varje dag och man tror aldrig att man ska hinna med någonting men så plötsligt är det tomt på agendan och man undrar vem som drog undan mattan och vart livet tog vägen.
Nä gott folk (fast det är ingen som läser min blogg ändå, jag är rätt patetisk må jag säga) nu ska jag sova. Natti.

Kommentarer
Postat av: Emma

sov så gott!

2007-12-02 @ 02:49:32
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0