Jag...

...sitter med den läskiga tanten nu, har gjort det hela veckan. Hon är ju iofs snäll men lite skum.
  Jag mår lite illa. Vet inte om det faktiskt är för att jag druckit mjölk som är mer än ett halvår gammal eller om det bara är inbillning. Men lite äckligt var det när jag kom till botten av koppen och insåg att där simmar mjölk som inte ville vara med och leka längre och protesterat genom att mutera sig till bakteriehärdade, slemliknande klumpar som jag fått i halsen och som antagligen kvävt mig om jag bestämt mig för att svepa hela koppen innan jag hunnit upptäcka det hemska. Mjölken var förpackad i sånahär små tetror ni vet, såna små trekantiga. Så det syntes ju inte och det kändes inte på lukten. Man kan ju iofs tycka att jag borde ha sett det när jag hällde upp den, men klockan var halv nio på morgonen, det är för mycket begärt av mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej jag tror inte det finns en sådan färg hehe , jag tycker också om Tomtenissarnas verkstad : D

2007-12-19 @ 10:19:18
URL: http://maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0