Jag vill bara dö just nu

Jag vaknade på fel sida idag.
Var irriterad som fan hela morgonen, höll på att dö av hunger innan lunch, åt lunch helt jävla själv på en kinarestaurang och tyckte för ovanlighetens skull att det kändes patetiskt och jobbigt, jag fattar inte vad jag gör och alla är så sjuka i huvet och otrevliga och det är helt grått ute och det håller på att bli mörkt och jag hatar mörkret och jag vill bara dö just nu.
Hela Stockholm ligger ju i gråskala, hur ska man kunna må bra då? Kan ingen bara ta mig härifrån, innan jag ruttnar... Ta mig någonstans där det är vackert, färgsprakande, friskt och klart, där man kan andas in utan att typ få vätska i lungorna för att det jämt ska envisas med att vara fukt i luften (utan att för den skull vara exotiskt och varmt) osv osv osv idag älskar jag att klaga och jag skulle helst av allt vilja sitta med någon när och kär över en kopp te och bara klaga men istället måste jag sitta instängd på det här jävla kontoret och nästan grina (jo, det gjorde jag nästan där en gång), vara trevlig, försöka göra saker jag inte förstår, helt ensam är jag och jag ska vara här i två timmar till, minst.
GUD vad det var skönt att få det där ur sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0