Idag är en bättre dag!

Solen! Äntligen! Sol! Då mår jag rätt fint faktiskt.
Det var skitmysigt igår, jag hälsade på i min gamla gymnasieskola och var sen på julkonsert med Nacka Musikklasser där jag gick förut. Det var så fint så och alla barnen var så gulliga och duktiga. Sen sprang jag in i diverse gamla lärare och halvsläktingar och vänner till familjen och fan och hans moster, sånt är rätt roligt tycker jag.
Det enda synda med att det är så fint idag är att jag ändå sitter instängd här på kontoret, men det KÄNNS liksom bättre ändå på något vis. Det tackar vi för.
Vi får se hur det går imorgon på sture. Jag har en känsla i magen av att det kan bli så att jag t o m säger tack för mig. Jag vet inte hur pass bra jag trivs med det egentligen osv, men vi får se hur det känns imorgon. Nu måste jag jobba, har fått ett schysst uppdrag.
Och snart är det jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0