God Jul!

Jag kommer lite sent, jag vet. Men bättre sent än aldrig.
Jag har en laptop nu, från vilken jag skriver. Det känns mycket bra utom att jag dog på den när den vägrade installera virusskydd osv på det sättet som jag ville. Plus att jag har vista av vilket det finns mycket jag inte fattar men OK då. Lagom jobbigt problem.
Min julafton har varit jättemysig. Vaknade hos farsan, flummade loss med honom och Emil, som vanligt, och sedan begav jag och Emil oss till vår mor. Sen kom våra kusiner och vi åt och kalle anka och tomten etc etc men sen gick de och vi hade presentöppningen allan. Sen kollade vi på carl-bertil med allt vad det innebär och sen spelade vi stockholmsspelet. Mamma o Anders vann. Det var ett jävligt bra spel faktiskt, utom att vi lackade satan på sport och fritidsfrågorna (vad är det för jävla kategori förresten) som löd typ "hur långt är lidingöloppet" och var det något jag sket i så var det väl det? Jaja och sen har vi lallat runt och nu sitter jag här och gör det sista jag kommer att göra innan jag lägger mig.
  Det här blev ett rätt lustigt inlägg, känns som en helt vanlig dagbok som man skrev i mellanstadiet och i korta drag summerade vad man faktiskt hade gjort under dagen utan att värdera det mer nämnvärt än: Det var roligt. Det var tråkigt. Han var tjock. Dock lyckades man väl klämma in en och annan känsloladdad rad och mening i sin lilla dagbok också, visst, men ni fattar grejen.
  Egentligen är mina gamla dagböcker rätt trista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0