Brylkräm

  Haha, jag kom att tänka på ordet brylkräm. Det är ett fördjävla roligt ord alltså.
  Nu är jag klar med alla mina julklappsinköp. Jag är fan bezt i hela världen. Efter ett mindre, nervöst sammanbrott inne på lagerhaus igår så lyckades jag fullfölja mitt uppdrag. Vad jag till slut köpte kan jag tyvärr, desvärre och förargligen inte skriva här ty vad händer om någon av vedebörande, dvs mottagarna av dessa gåvor, skulle råka ramla in här och se det? Det skulle vara hyfsat osmidigt osv.
  Var hemma hos Josefin och dom igår, det var mysigt. Vi kollade på film, en var kinesisk och handlade om en kvinna som gör degknyten av människoembryon som hon säljer för att de skänker evig ungdom osv. Den var sjuk, fast ändå bra på nåt sätt. Hade jag haft i åminnelse vad den heter hade jag kunnat rekommendera den ordentligt, nu kan jag inte det.
  De bygger om här på kontoret, så jag sitter och lyssnar på iPod för att inte dö när de borrar osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0