Thea vad söt du är :)

Jag tyckte visst att du var ett fint stöd. Jag mådde bra sen nästan direkt efter. Jag är också fett på att bli bjuden på middag (hehe).

Idag är det bedre som sagt, jag har lite hunger-ont i magen bara. Har bara atit två mackor idag, eftersom att jag inte hann mer än så. Jag väntar på Linn nu, vi ska schminka oss och sedan käka. Sen ska vi på nåt jippo på indiska. Det blir nice!
Imorse försov jag mig faktiskt! Vaknade 09:47 av att klockan inte hade ringt, men fick inte panik, jag fattade att det nog inte var någon kris, och det var det inte heller så i lugn och ro fick jag på mig klädurna och så vidare och så vidare; därav har jag ej heller käkat någon lunch.
  Det om det! Idag har det inte hunnits med så många kluriga betraktelser, däremot håller jag på att försöka fiska fram en bra offert på terapi. Jag ska nämligen sikta in mig på att bli av med min spindelfobi innan jag reser till Australien. Har två förslag, båda tar 900 kronor á 45 minuter, men det är det väl värt va? Det tycker jag nog. bajs och korv. Vi hörs sen. jag är hungrig. Linn var är du???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0