Det här gillar vi.

http://www.aftonbladet.se/karleksex/article1994989.ab
Det här gillar vi. Apoteket ska börja med lite sexhjälpmedel och det tycker jag är jättefint. Nu slipper man ju gå till nån skum (men charmig, det ska nämnas) sexbutik och stå och svettas bland penisringar och geisha-kulor när allt man är ute efter är en liten oskyldig massagestav. Dessutom är det logiskt - hur många gånger har det inte bevisats att det är bra att onanera? Man frigör jättemycket bra grejer i kroppen när man kommer. Alla som har kommit vet ju hur tillfreds och glad man blir efter en riktigt grym orgasm. Nä, tummen upp får apoteket från mig - och antagligen ett besök snart.
  Det känns ju också som att de avdramatiserar hela grejen med onani och det är en jättebra signal till unga (eller äh, gamla också förresten). Hur många är det inte som skäms satan för att de onanerar? Det kanske inte är något man vill att ens päron ska se en göra men jag tycker absolut att man ska kunna vara öppen med att prata om det. Det är ju bara njutning, herregud - som att äta en god glass eller läsa en bra bok. Eller kanske inte riktigt men ni förstår väl vad som menas? Nu när man inte är förpassad till små diskreta butiker på skumma gator så kommer det kännas så mkt mer normalt. Fast det är ju kul att det finns en sex-shop i Souk.gallerian också! Mellan Monki och Beyond Retro längst ner finns en liten väldigt öppen butik. Där pilgrim låg från början! Jag gillar den här utvecklingen! Onanera Mera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0